Medewerk(st)er administratie en social media (Herentals)

Ardent is een dynamisch, onafhankelijk en gereputeerd Belgisch advocatenkantoor, opgericht in 1991, met op vandaag meer dan 25 advocaten en medewerkers en vestigingen in Antwerpen, Herentals en Mechelen. Wij richten ons vooral op ondernemingen en ondernemers. Wij hebben bijzondere expertise in het ondernemings-, vennootschaps-, vastgoed, bank- en financieelrecht en ook het arbeids-, verzekerings-, consumenten- en familie- en vermogensrecht.

Ardent staat in het Engels voor “intensely devoted, eager and enthousiastic”. Het is afkomstig van het Latijn “ardere”, wat staat voor “branden, vurig zijn”. Het is een naam die wij met trots dragen.

Wij zijn voor onze vestiging in Herentals op zoek naar een medewerk(st)er administratie en social media  .

Functieomschrijving:

  • Je maakt deel uit van het administratief team van ons advocatenkantoor: je werkt samen bij het beantwoorden van telefoons, het verwerken van dictaat en post, het opvolgen van agenda’s, het beheren van dossiers,… Je ondersteunt een of meerdere advocaten en kan na verloop van tijd zelfstandig werken en verantwoordelijkheden opnemen
  • Je volgt de social mediakanalen van ons advocatenkantoor op: je redigeert artikels en posts op social media (vnl. LinkedIn, Facebook), plant deze in en volgt deze op, je overlegt met advocaten over mogelijke onderwerpen, …
  • Je denkt creatief mee over mogelijke initiatieven inzake marketing voor ons kantoor, voert deze uit of biedt ondersteuning bij het opzetten ervan, …

Profiel

  • Je kan zelfstandig en in team werken.
  • Jouw Nederlands is perfect, kennis van een tweede/derde/vierde taal is zeer nuttig.
  • Nauwkeurig werken is een absolute must.
  • Je hebt kennis en ervaring met het zakelijk gebruik van sociale media (vnl. LinkedIn, Facebook)

Jobgerelateerde competenties

  • Invoeren en redigeren van teksten op sociale mediakanalen (vnl. LinkedIn, Facebook), posten van artikelen, opvolgen en inplannen van campagnes op sociale media
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Brieven, tabellen, … invoeren volgens instructie
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Administratieve dossiers samenstellen Gegevens, de actualisatie van
    gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Telefonische oproepen aannemen Doorverbinden naar de gevraagde
    gesprekspartners Een boodschap noteren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Persoonsgebonden compenties:

  • Omgaan met stress
  • Zelfstandig werken
  • Contactvaardig zijn
  • Samenwerken als hecht team
  • Leervermogen hebben
  • Zin voor nauwkeurigheid hebben
  • Plannen (= ordenen)
  • Regels en afspraken nakomen
  • Klantgerichtheid

Ons aanbod:

  • Je krijgt de kans om je te ontwikkelen, verantwoordelijkheid te nemen en te groeien binnen een middelgroot dynamisch, onafhankelijk en gereputeerd Belgisch advocatenkantoor, opgericht in 1991.
  • Je krijgt meer dan 25 enthousiaste en gedreven nieuwe collega’s.
  • Je zal kunnen werken met de nieuwste en meest efficiënte hulpmiddelen.
  • Je werkt vanuit onze vestiging te Herentals.
  • Je ontvangt een marktconforme loon.

Geïnteresseerden kunnen hun CV, samen met een korte motivatie brief per e-mail overmaken aan Filip Duwaerts (f.duwaerts@ardent.be).

Klanten aan het woord